11 Şubat 2011 Cuma

NİHAT KAHVECİ'NİN GİZLİ MESAJI


HAVE I FAILED?

Nihat'ın tişörtündeki yazıya dikkat. "Have I Failed". "Yes,You have."demek lazım.Çok üzülüyorum Nihat'a. Lig TV'ye verdiği röportajda "Artık futbol oynamak istiyorum."demesine, kötü bir performansı sorulduğunda "Beşiktaş'taki herhangi bir maçım" demesine de. Ama Beşiktaş'a geldiği günlerdeki Avrupa'nın katmış olduğu haklı özgüvenin biraz olsun törpülenmiş olmasına da seviniyorum. Q7'yi sorduklarında "Adam ısınırken seyirci ayağa kalkıyor" demesi, burukluğunun göstergesi. Haydi Nihat şu an sana çok uygun bir forvet var takımda Almeida adında dikkat Almedya değil, silkelen senin Kovaçeviç'in olabilir o adam diyorum.Kaybetmediğini ispatla, çünkü Beşiktaş'ın Guti'ye 2.5m euro öderken tercümanına 3.5m euro ödeyecek parası YOK!

3 yorum:

  1. "Have I Failed?" yazıyormuş gibi geldi? en azından bana göre ?

    YanıtlaSil
  2. Evet öyle yazıyormuş sanırım ben o I'yı yukardaki triballere katmışım:) Have I Failed yazıyor.Düzelttim sağol uyarın için

    YanıtlaSil
  3. işbilmez yöneticilerin verdikleri maaşlar, uyguladıkları kararlar; futbolculara yönelik tepkilerin artmasına neden oluyor maalesef. nihat beşiktaş'a geldiğinden beri çabalıyor birşeyler yapmak için, ben bunu görüyorum. öyle bir baskı oluşturdular ki adamın üstünde, maaşında indirime gitmek bile istedi.

    yönetimin mehmet topuz olayındaki gereksiz transfer isteği ve beceriksizliğinin üstüne bir de taraftarın son yıllardaki yozlaşmış ve ezikleşmiş tutumları gelince nihat'ın beşiktaş kariyeri yazıda belirtilen noktaya geldi maalesef.

    deli-şifo-nouma-a.dursun-nihat'lı ve
    vesterveld-x.alonso-karpin-kovaçeviç-nihat'lı kadrolar asla unutulmayacak.

    YanıtlaSil